"Якщо ви хочете, щоб дитині хотілося добре вчитися і цим вона прагнула приносити радість матері й батькові, бережіть, плекайте, розвивайте в неї почуття гордості трудівника. Це означає, що дитина має бачити, переживати свої успіхи в навчанні" В.Сухомлинський
Навчальний рік
у дошкільному навчальному закладі
починається з 1 вересня і триває по 31 травня ,
а оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня
Освітній процес
здійснюється українською мовою
Завдання
на 2021-2022 навчальний рік
1. Продовжити роботу над створенням відповідного предметно - розвивального середовища в закладі для формування комунікативно - мовленнєвої та екологічної свідомості дошкільників шляхом «STREAM - підходів.
2. Підвести підсумки роботи закладу з формування соціально - економічного розвитку дошкільників.
3. Удосконалювати роботу взаємодії з родинами та громадськістю щодо надання якісної дошкільної освіти завдяки розширенню форм та видів співпраці з ними, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу сайту закладу, створенні відкритих груп в соціальній мережі Facebook.
З метою поліпшення якості освітнього процесу та реалізації варіативного змісту дошкільної освіти в роботі з дошкільниками в практиці закладу використовуються парціальні,авторські програми та методики:
Навчання дітей у формі занять починається з 3-го року життя.
Тривалість спеціально-організованих навчальних занять становить:
- група раннього віку (3 рік життя) - до 10 хвилин,
- молодша група (4 рік життя ) – до 15 хвилин,
- середня група (5 рік життя)- 20 хвилин,
- старша група (6 рік життя) – 25 - 30 хвилин.
Розподіл спеціально - організованої навчальної діяльності (занять) на тиждень за лініями розвитку на 2019/2020 навчальний рік
Розподіл спеціально - організованої навчальної діяльності (занять) на тиждень за лініями розвитку на 2021/2022 навчальний рік
Англійська мова, за програмою "Граючись вчимося"
керівник:Ступка Т.П.
Раннє навчання іноземної мови створює можливості для того, щоб зацікавити мовним та культурним багатообразним світом, викликати повагу до мов такультур інших народів, сприяє розвитку комунікативно-мовного такту.
Для кращого опанування англійської мови у закладі створюється необхідне розвивальне та дидактичне середовище (наочно-демонстраційний матеріал, атрибути для ігор-імітацій, аудіо, відео, літературний, мовленнєвий матеріали).
Заняття англійською мовою проходять по підгрупах, тривалістю по 20 хвилин.
Основні форми навчання:
- мовленнєві ігри;
- рухливі ігри;
-ігрові ситуації;
- змагання;
- участь у святі та ранках.
Гурток степ - аеробіки "Веселі сходинки" - керівник Жижченко Н.О.
Колектив нашого дошкільного закладу «Ромашка» активно працює над впровадженням в навчально-виховний процес здоров’язбережувальних та здоров’ятворчих технологій.
Однією з таких технологій є степ - аеробіка.
Для дітей середнього та старшого дошкільного віку функціонує гурток з степ-аеробіки «Веселі сходинки», на заняттях якого наші вихованці опановують цей вид дитячого фітнесу.
Степ-аеробіка - це танцювальні вправи на спеціальній платформі, під час яких потрібно підніматися і опускатися в ритмі музики, у поєднанні із звичайними танцювальними рухами. В результаті занять степ – аеробікою тіло буде більш струнким, гнучким, пластичним і витривалим. Аеробіка надає позитивну дію на весь організм, зміцнюючи дихальну, серцево-судинну, м'язову й нервову системи, розвивається діяльність вестибулярного апарата.
Наші вихованці дуже полюбляють такі заняття, що пояснюється наступними факторами:
- основні рухи прості і цілком доступні дітям дошкільного віку без спеціальної рухової, зокрема танцювальної, підготовки ;
- тренінг проводиться в знайомій обстановці, кожен, хто займається, виконує вправи на своєму постійному місці. Платформа виступає «будиночком» - індивідуальним простором дитини і тому стає улюбленим спортивним інвентарем;
- вправи виконуються під сучасну ритмічну музику, темп якої дає змогу реалізувати потреби дитини в русі і одночасно психологічно розслабитися.
Загалом, регулярні заняття аеробікою надають оздоровчу та тонізуючу дію на організм дитини, в процесі занять аеробікою поліпшується діяльність серцево-судинної та дихальної систем, підвищується працездатність, укріплюються кісткова та м'язова тканини. Аеробіка вважається однією з ланок у розвитку координаційних здібностей і функціональних сил організму у дітей дошкільного віку і, як наслідок, впливає на зміцнення здоров'я дітей.
У гуртку займаються діти середнього та старшого дошкільного віку (2 групи дітей). Заняття проводяться двічі на тиждень. Тривалість заняття 30 хвилин.
Програма гуртка є варіативною і, за потреби, допускає коригування змісту та форм занять.
Заняття у гуртку містять теоретичну і практичну частини. Теоретична частина – це інформація про техніку безпеки на заняттях, основи здорового способу життя, різні види аеробіки, танців, правила ігор. Практична частина занять передбачає опанування елементів степ-аеробіки, а також складання комплексів вправ, рухливі ігри з використанням степ-платформ. Крім того, гуртківці виступають на музичних святах, які проходять у ЗДО, демонструючи таночки на степах.
Коментарi